אודות

חברת GET

חברת GET  הוקמה בשנת 2009, והתמחתה בהטמעת מערכת ERP-Priority /Zoom  ובמתן הדרכות למשתמשי מערכת חדשים וותיקים, לצורך שיפור הביצועים בעבודה שוטפת.

במסגרת תהליך הטמעת מערכת ERP, מתקיים תהליך אפיון ונדרשת הבנת האילוצים וצרכי החברה ולא פעם תכנון מחדש של חלק מהתהליכים ושיפור תשתיות, כשלב מקדים לפני הכנסת מערכת מידע חדשה.

חברת GET מספקת מערך מלא הכול יעוץ, הכוונה, ומציאת הפתרונות המתאימים לשרשרת האספקה של כל ארגון, מתוך מגוון הפתרונות והאפשרויות הקיימים היום בתחום הלוגיסטיקה ומערך ניהול המידע הממוחשב.

הטמעת שינויים, פרויקט הטמעה של מערכת ERP  כולל למידת הצרכים, הבנה ותכנון תהליכי עבודה, תכנון מערך בקרה, והקמת נהלי עבודה אשר יסייעו לשיפור הביצועים העסקיים.
החברה עובדת, בהתאם לצורך, בשיתופי פעולה עם מומחים מתחומים רבים, בהם אנשי תשתיות מחשוב, תשתיות לוגיסטיות ומחסנים, יעוץ פיננסי, מדריכים מתחום ERP, מפתחים ועוד.

מטרת פרויקט שדרוג מערכות המידע בארגון הינו בין היתר הגדלת יכולת החברה לזנק קדימה, בענף בו היא פועלת, תוך שיפור הביצועים והגדלת היעילות.
חברת GET פועלת מתוך מחויבות מלאה להכרות עם צרכי הלקוח ועמידה ביעדים משותפים.

גלית אנגלברג

מקימת החברה, גלית אנגלברג MBA, ו Bsc – בתעו"נ, מיישמת פריוריטי, מרצה, ומנהלת פרויקטים בתחום .
עוסקת בשיפור תהליכים בחברות בארץ משנת 2002. ומשנת 2007 מובילה פרוייקטים בהטמעת מערכת Priority/Zoom בארגונים.
מומחית בהטמעת מערכות כספים, לוגיסטיקה  WMS, CRM ועוד.
בעלת יכולת ניתוח והבנת תהליכים עסקיים מורכבים, משלבת יכולת תכנון, ראייה מערכתית, ניהול והנעת תהליכים.
גלית דוגלת במקצועיות גבוהה, אמינות, ויחסי אנוש מצוינים, ועל ערכים אלו מושתתת הפעילות העסקית.
גורמים אלה ויחס אישי, מייחדים את העבודה עם GET בתחום יישום והטמעת ERP.

לקוחות ממליצים