כלים לשימוש יעיל ואפקטיבי ב-Priority – מכירות וקשרי לקוחות CRM
להתקדם בסולם הקריירה במינימום מאמץ ועם מקסימום תועלת לארגון
קורס מכירות וקשרי לקוחות CRM
מכללת GET המתמחה בשילוב בין ידע מקצועי להכשרה מעשית מאפשרת לך להשתלב בהכשרת Priority – מכירות וקשרי לקוחות CRM. ההכשרה בשיטת לימוד ייחודית המשלבת התנסות מעשית, חומרי לימוד מפורטים, הדרכות פרונטליות ודיגיטליות, במהלכה מקבלים כלים וניסיון מעשי לשימוש יעיל ואפקטיבי ב-Priority – מכירות וקשרי לקוחות CRM.
להיות אטרקטיבי בעולם העבודה בעזרת Priority
בואו נדבר על להיות אטרקטיבי בעולם העבודה בכלל ועל מומחיות ב-Priority בפרט. כדי להתקדם בסולם הקריירה ולהיות אטרקטיבי בעולם העבודה, ההשכלה חשובה ולצידה גם היכולות האישיות שלך לתפקד ולהתמודד עם העשייה השוטפת, לעבוד בסביבה ממוחשבת ביעילות ואפקטיביות, לפתור בעיות ולהתנהל באופן עצמאי. אלפי עסקים בישראל גדולים וקטנים עובדים עם Priority, בכל שנה מצטרפים אליהם רבים נוספים שרוצים לשפר ולייעל את תהליכי העבודה שלהם.
ידע מעשי ב-Priority יקדם אותך, יפתח לך דלתות כעובד מקצועי, ישפר את הכנסתך בזכות תרומתך לארגון, כמי שיודע לייעל את עבודתו.
הדרך הקצרה להגיע לשם – הכשרה מעשית
מכללת GET מזמינה אותך לקחת חלק בהכשרה מעשית קצרה וממוקדת ב-Priority – מכירות וקשרי לקוחות CRM, שתאפשר לך להשתלב בקלות ולהתבלט בחברה בה עובדים במערכת או להתאים את עצמך לשינוי בחברה לאחר רכישת תוכנת ה-Priority ולמצב את עצמך כעובד מוביל בארגון.
הכשרה המקיפה את כל הנושאים הקשורים למכירות וכולל בין היתר נושאים כמו: ניהול לקוחות, הצעות מחיר, הזמנות לקוח, ניהול מחירונים, אספקה ללקוח, חשבוניות, גבייה ודוחות בקרה.
ההכשרה מתעדכנת מעת לעת בהתאם לדרישות השוק ולדגשים חשובים מהשטח.
הכשרה מעשית, קצרה וממוקדת, שתאפשר לך להתקדם בסולם הקריירה במינימום מאמץ ועם מקסימום תועלת לארגון.
הכשרה המקיפה את כל הנושאים הקשורים למכירות וכולל בין היתר נושאים כמו: ניהול לקוחות, הצעות מחיר, הזמנות לקוח, ניהול מחירונים, אספקה ללקוח, חשבוניות, גבייה ודוחות בקרה.
ההכשרה מתעדכנת מעת לעת בהתאם לדרישות השוק ולדגשים חשובים מהשטח.
הכשרה מעשית, קצרה וממוקדת, שתאפשר לך להתקדם בסולם הקריירה במינימום מאמץ ועם מקסימום תועלת לארגון.
איך זה עובד?
- הבנת סביבת העבודה - הכרת סביבת העבודה ב-Priority מכירות וקשרי לקוחות, פיתוח מיומנות לעבודה נכונה ומדויקת ומזעור טעויות ונתונים שגויים.
- הכרת תהליכי העבודה - היכרות עם תהליכי עבודה מגוונים בניהול מערך השיווק והמכירות.
- תרגול מעשי - הכשרה פרקטית וממוקדת להשתלבות מעשית מהירה, הבנה ושימוש בכלים רבים ומגוונים עם דגש על תרגול רציף לאורך כל שלבי ההכשרה.
- חידושים ושינויים - מתן דגש לדרישות השוק ולשינויים וחידושים בתוכנה להפקת ערך מקסימלי עבור משתמשים ותיקים וחדשים כאחד.
- יישום מהיר - יישום מהיר במקום העבודה במינימום מאמץ ועם מקסימום תועלת לארגון.
למי זה מתאים?
- למי שרוצה יותר, למי שרוצה משכורת גבוהה יותר, ששואף קדימה, שחשוב לו להתקדם בעולם העבודה ורוצה להתבלט מול אחרים. למי שחשוב לו לשמור על המקצועיות שלו ורוצה לעבוד במינימום מאמץ ומקסימום תועלת לארגון בו הוא עובד.
- ההכשרה מותאמת לרמת העמקה אישית ולכן מתאימה למשתמשים חדשים ומנוסים. במידה ואין ידע קודם ב-Priority נדרשת השתתפות בהכשרת בסיס ל-Priority לפני הכשרת מכירות וקשרי לקוחות.
הייחודיות בשיטת ההכשרה של GET המכללה ללימודי Priority
- מיקוד תכלס במה שצריך לדעת כדי להצליח.
- מרצים בכירים בעלי ניסיון מוכח בהוראה וביישום Priority.
- עבודה מעשית בסביבת תרגול אישית בהתחברות מרחוק.
- שיעורים מצולמים לצפייה חוזרת.
- מתודולוגיה סדורה, ערכת קורס הכוללת חומרי לימוד מפורטים מלווים בתרגילים.
- למידה מרחוק בנוחות בבית או במשרד.
- אפשרות ללימודי ערב בשילוב יעיל לאנשים עובדים.
- קבוצות קטנות ויחס אישי לכל משתתף.
- התאמה לרמות למידה שונות.
- המכללה הינה זרוע ההכשרה וההדרכה בחברת GET ייעוץ ויישום, כל ההסברים והדוגמאות מעשיים ולא בתיאוריה.
- המכללה מאושרת ע"י בית התכנה Priority Software.
- אפשרות השמה למתאימים.
פרטים טכניים ולוחות זמנים
- משך ההכשרה 16 שעות - 4 מפגשים * 4 שעות בכל מפגש.
- לכל משתתף סביבת עבודה אישית בהתחברות מכל מקום, חוברת הדרכה ותרגול, וצפייה חוזרת בתכנים באמצעות הקלטות.
- במידה ואין ידע קודם ב-Priority נדרשת השתתפות בהכשרת בסיס (לימוד ממשק למשתמש – מפגש 1 משך 4 שעות).
- הנחה ברכישת הכשרה למספר משתתפים הנרשמים יחד!
אשמח לקבל פרטים
נשמח לשוחח איתך ולראות אותך בין תלמידנו 🙂
לקחת את המקצועיות שלך צעד אחד קדימה עם GET המכללה ללימודי Priority
ממליצים עלינו
"הפכתי לאוהבת התוכנה. בהתחלה חששתי מאד, ידעתי שזה מורכב ללמוד פריוריטי. היום אני מרגישה בטוחה, וסקרנית לדעת עוד ועוד. תודה על הסבלנות והדרך הנעימה בה עבדנו יחד."
יהודית פרוכ. מערכות
"הגעתי לתפקידי עם אפס ידע בפריוריטי. תוך מספר מפגשים ותמיכה טלפונית, אני יכולה לאמר שאני שולטת בעיקרי התוכנה בכל הנוגע לתחום שלי. הדרכה מלאת סבלנות, הבנה וידע בתחום. מעבר למקצוענות, פשוט כיף ונעים ללמוד."
אינהקומביטס
"הדרכה שמצליחה להגיע לכל אחד מהלומדים בסבלנות ,תוך הבנת צרכי הלומד ושיתוף פעולה עם צוות מלווה. השילוב בין רמת מקצועיות גבוהה עם רגישות אנושית וכלים אימוניים , מקדם את הלומדים מעבר למה שהם ציפו מעצמם. שילוב ביצירתיות דרכי הוראה מגוונות ולמידה חווייתית באווירה נעימה.
בוגרים המשולבים בתעסוקה ועובדים עם התוכנה מוצאים זאת כיתרון אדיר וחוזרים ומודים על שלא ויתרו על יסודיות ושיטתיות בהוראה"
ליאורה בן יהודהמנהלת מקצועית, מרופין לקריירה
Previous
Next